Posted by : zero fan 星期一, 10月 24, 2005

Image hosted by Photobucket.com

開左兩個星期TURBO, 起左件野出黎,
上人地外國PRODUCTION HOUSE WEBSITE睇,
人地話做左半年...
我用兩個星期COPY出黎O既野,
都有人走黎評頭品足,吹脤!!

有人認為起個CHARACTER同搵邦民借錢一樣,
按個掣就搞掂.呢樣野我真係吹到DIU一聲.
比起有人話我個MODEL唔似原著更加HURT!!

大佬,人地有MODEL SHEET, 人地有成組人係度build model,
成組人搞texture, 成組人搞facial, 我就得一條友....

記得某年聽過一段話, "做design同做雞一樣,咪就係個客要乜,
你咪俾乜佢囉, 過程預左係難頂架啦,係睇你識唔識在苦中找樂趣"
OH!!中晒!!!

One Response so far.

  1. 匿名 says:

    best regards, nice info » » »

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -