Posted by : zero fan 星期五, 11月 17, 2006

孖煙通, 英文又名boxer!!

在這裡要多謝阿珊, 在我18歲生日那天送我一條日本製,咸蛋超人公仔的孖煙通. 雖然我鍾意的是幪面超人. 但自那一天開始, 我便一試孖煙通, 那天才發現,我局限了自己足足十八年!

十八年來, 下體備受壓力, 裙腳如我一直由阿娘幫手買底褲, 但由於身形關係, 阿娘一直只是提供中碼三角內褲給我...直至改穿孖煙通, 自此人生就這麼坦蕩蕩的, 以前萬寶路廣告才有的那般"自由奔放",原來可以從一條孖煙通裡得到! 到我做板仔時, 孖煙通更是不可刪缺, 最低限度做ollie時, 唔會有任何事將你繃緊! 有人說性格改變命運, 我認為內褲改變性格, 性格才可改變命運!

近年來, 對孖煙通更高要求, 多謝陳靜呢兩年生日送我burberry孖煙通, 質地滑到如豆腐, 正當同朋友甲分享時, 朋友甲:冇野呀,衫又唔見你買, 底褲你又著咁貴. 我答"我唔想金玉其外,敗絮其中呀, 傻仔!"

2 Responses so far.

  1. So-9 says:

    我都係Boxer的擁躉!果種自由真係令係覺得開心!

  2. 匿名 says:

    Regarding your blog about liverpool girl. The best site for liverpool girl is **http://www.freepremiership.com**. http://www.freepremiership.com is the top free osccer website in the world and features the latest Premiership club news, fixtures, scores, scorers, radio streams, tv streams and lots more football links.

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -