Posted by : zero fan 星期日, 11月 12, 2006

唔覺意睇到這個blog的你, 可以留隻字話我聽, 你識o既zero究竟係唔係好串o既人, 唔該晒!!!

9 Responses so far.

  1. So-9 says:

    串唔串都冇分別啦,咪又係一個仆街

  2. 匿名 says:

    串<-- 唔覺。

    唔串 <-- 我諗又唔算。

    結論:我相信你係一個串友,不過so far 你未串過我。

  3. 匿名 says:

    唔。。我記得第一次見你時覺得你係個死
    o靚仔。。俾人既感覺串串貢!係個感覺囉。
    不過實際就唔知啦﹐可能你無咩串過我﹐又或者你串左我唔知??哈哈哈~

  4. mill says:

    串呢家野...
    串得有道理o既咪得囉!!
    我唔覺得你係一個好串o既人喎...

  5. 匿名 says:

    FEEL到你係串O既人
    但其實我唔覺得佢平時對人串 XD
    明唔明先 XD

  6. 匿名 says:

    好串...
    很懂得,也經常發表批評和表達不滿

    識你之前冇諗住同你講野

    熟左知你係乜野人,又發覺你根本乜Q都會串,所以唔怕比你串

  7. So-9 says:

    哈,小零零,你睇到d reply係咪好吹脹呢?

  8. zero fan says:

    但我好鍾意!!!

  9. 匿名 says:

    仆街都有分串唔串?串=仆街=你
    唉,又訓唔著…

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -