Posted by : zero fan 星期五, 9月 29, 2006

剛從北京回來, 其實北京都好多嘈音, 但去過頤和園同北海公園, 就領略過甚麼叫寧靜, 寧靜不是靜到毛骨悚然,而係聲音來得好順耳,再加上眼內的都是綠野油油,我地又雙雙對對,雙腳怎倦也會忘卻,會坐下來細聽所有聲音...前晚回來,最大感受的是香港的嘈音,人聲車聲,巴士裏商場裏都充滿著嘈音. 究竟香港D人係唔係好鍾意食出前一丁麻油麵!! 連上層巴士的乘客都知道有條仆街好鍾意食麻油麵,我唔介紹人地用這些抵死的鈴聲, 因為我地係睇星爺的戲大, 無厘頭係我地強項,這是一種香港的通俗文化,但是...駛唔駛咁撚大聲呀...好啦,留左家中用電腦上網,聽O下電台, 忽然間個網站又彈出幾首經過多重壓縮的歌曲嘈音...有D廣告, 隻MOUSE掃過一下,就係度又唱又彈個POP-UP...真係仆街!!

好懷念以前的廣告..."維他奶"系列, "SUNDAY"系列- 有一怡"上網要咪實個咀", 我仲記得一清二楚...現在的不是廣告,是煩言....

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -