Posted by : zero fan 星期二, 1月 02, 2007

你做過甚麼呢?!

2007你做過甚麼呢?!

2006年,我好努力為將來作準備,無論事業愛情,都為將來而努力,06年學了一個字─慳.慳錢,重要.但慳時間更重要.好似不夠時間用,我越努力時間越不夠.是世界跑得太快還是我太慢呢!

無論I.T.或Design,都像與時間競賽.輸一秒都好難追回.看見年長同事們為自己的將來不知所措.我聽落都很心寒即使現在我只是25歲.呢一行真係要襯後生搵多些,因為很快就被人放逐.一年前我是打不死小神童, 你地十點已倦嗎?我每晚也一點才離開公司呀.但明天也會出現另一個打不死的小神童將我排擠,所以做呢二行的朋友,真的要為自己將來打算.(楊天命,ha!)

這十天假期在思索,25歲,如果我還在舊公司,拿取一萬蚊一個月,每個月駛$3500,$4000家用,$2000儲錢.一年才得二萬四,30歲我才得廿四萬,夠結婚也不夠錢交租搬出來住.那時陳小姐一定不會嫁我了!,再想想2006年的努力,努力的慳,努力工作,努力進修自己身心!希望30歲時回望是沒有白費2006年的"慳"

2006年我"慳"了
2007年我會是甚麼呢?!

寫出了就變得好假了, ha!

2006年,洗了不少錢在你上, 但我好開心!
2006年,軟硬殺了我一頸血, 但我好開心!!
2006年,食少了好多好野食, 但我好開心!!
2006年,買少了很多靚衫褲, 但我好開心!!
2006年,辛辛苦苛儲很多錢, 呢樣最開心!!

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -