Posted by : zero fan 星期六, 4月 21, 2007

我想睇多一次<發條橙>
我想睇多一次<那些年,我們一起追的女孩>
我想睇多一次<大時代>

我想睇埋那半套<大開眼戒>
我想睇埋那本<毛澤東鮮為人知的故事>
我想玩埋Monster Hunter...

呢一刻, 我只想離開公司,回家多些...
唉, 家真是好!家裡放滿我喜愛的檬面超人, 火鳳燎原和CG Art雜誌,我喜愛家!!
從前的公司,桌上和電腦旁也放落各式盒蛋, 佈置成我的工作區,將公司變成半個家,正一白痴仔!!
丫, 唯獨現在的公司, 雖然旁邊是維港無敵大海景, 但偏偏就沒有家的感覺!! 沒有這感覺就易辦了,
不需要留戀公司...只有"被迫逗留公司"...

雖然都是一樣的慘,但我將家當成監獄起碼比監獄當成家過癮...在凌晨自欺欺人的我

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -