Posted by : zero fan 星期二, 3月 07, 2006

想起原來我已經畢業了8年...
想起我有一次見工唔成,係果度坐了一個下午..
想起係果度聽朋友的分手故事...
想起我記錯了一件事,原來我從未同前女友去美都,
你又可以多一個第一次!

點解我個腦成日好多野唔記得,
有好多野又會記一世....

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -