Posted by : zero fan 星期六, 6月 17, 2006


雲佬, 世界盃第一球!!
加油呀!不要離開曼聯呀!!


雲佩斯..如果你唔係阿仙奴, 我肯定好愛你的...傳射扭皆精, 有訓球有速度有二傳...伯金個位就係你的!

昨晚頭場阿根廷射11中9入6球,塞黑完全唔想追回一球, 搞到場波冇西班牙贏烏克蘭咁好睇.
到十二點,荷蘭對科特迪瓦, 比賽對我自己來說, 荷蘭其實踢得不錯...但我覺得早些讓雲達華治, 冇華治其實好易守到荷蘭的, 下場對阿根廷...3-5-2大戰4-3-3.中場絕對重要...唯一問題係高古同雲邦美好像冇打足90分鐘的體力..下場不如俾佢地抖下先.

我多麼愛荷蘭也好, 我也明白荷蘭現況.加油呀,去到幾遠就幾遠吧!!!

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -