Posted by : zero fan 星期六, 7月 29, 2006


相片由小傑提供

我咁大個仔, 直至而家都仲係好迷的有三個單位, 就係郭富城 黃子華同軟硬(都係男子組).城城可以成日見到, 子華都可以係電視裏找到,但軟硬...自從阿葛同多樂飛, 一齊去左做多<葛自各精彩>...就宣佈了..軟硬已經成為經典...老人院時間, 軟硬幼稚園已成過去...仲有電視的軟硬製造, 當晚提到有羅文同阿菲做嘉賓,而我記憶中仲有劉華,羅家英同鄭裕玲那集都好好笑...一切都係過去少時已跟隨軟硬fans的過去回憶...

越大越對佢地有更深的感情, 只因他們一直都冇再走埋一齊...阿葛離開電台,阿jan去做music show, 等軟硬回歸,有如天方夜譚...到阿jan出<的士夠格>,那時第一版可以去時代廣場換t-shirt,我已經早了成兩個鐘出去,點之由於太多人活動取消...唉...之後的好時代, 三字頭都有買碟...阿jan回來了...阿葛呢...睇左<初纏戀后>, 我自己真的唔多明講乜..更怕佢拍王晶的戲...開始睇佢有點失望...轉去開公司,但賣得好貴...你問我親邊個,我會答阿jan...

其中一日路經報紙攤, 友人一直看開的封面竟然是軟硬(自那時我就成日買jet), 我梗係速速磅水!一看,感動得不得了!他們再一次行埋一起, 氣勢迫人...可恉的是今次只是一次點滴回顧.今天我還好好保住了那本雜誌!上年3omething'+晴朗+發花癲令林海峰出現了黃金週,預言軟硬07回歸,怎料今年已經出擊, 老麥廣告,出唱片,開show...

到了前晚,我真的好開心...是期待了很多年的一刻, 我話之你地點覺得佢地點唱得唔好,跳我唔好,講得唔好,佢地係軟硬, <人做我唔做, 殺出條血路>, 你可以嗎?! 由老人院開始,整古電話,扮b-boy,扮笑,玩天王, 互唱只因喜歡你, 又有經典的for you, 再加廣播道Fans殺人事件+點解要大家笠+叱吒勁歌金曲+老人院...一切都對我這小fans帶來無限的感動...多謝由少時陪伴著我們的軟硬,軟硬是一種文化,


多晒軟硬!

(多謝陳小姐幫我找電話,我先可以住23行, yeah, 同埋多晒各位因為門票問題作出忍讓的朋友)

One Response so far.

  1. 匿名 says:

    hihi...路過!!
    我有去睇呀!! 不過其實我對"軟硬"無咁多情義結!! =P

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -