Posted by : zero fan 星期一, 7月 17, 2006



903長篇廣播劇黃金少年,是一個講潮流+擁有異能的故事...
亦開始認識與森美拍擋了數次的創作人--火火,潮流興乜乜crossover乜乜,此劇就以潮流股市+x-men成故事骨幹,諗呢個題目那伙人有D料到呢! 講起潮流, 一些人好有自己的STYLE. 而有些人就每日去跟人家的STYLE, 而我覺得最令人覺得可笑的, 就是因為工作去改變自己的STYLE, 我唔明白那些做傳銷的, 為何一定要著晒老西, 佢地根本就唔襯,唔襯係好大問題,你話你那套是制服,咁冇得好講丫, 但現在有權俾你選擇著自己喜愛的衣服,卻走去扮其他人...工作關係認識好多DESIGNER,有D好型, 有D造型好踏實, 但我相信你做得野,老細鬼睇你著乜咩?!
朋友甲, 每天都係短褲++POLO-SHIRT,但真係好襯佢..朋友乙, 每天都只會著undercover, 型, 因為佢自己襯過..只怕就如我親生細佬一樣, 人地著乜佢就要去跟,這樣不是跟潮流,只是跟人去隨波逐流...小朋友心態!

4 Responses so far.

  1. 匿名 says:

    我要留言 ---- 靜儀

  2. 匿名 says:

    我要留言

  3. 匿名 says:

    That's a great story. Waiting for more. » » »

  4. 匿名 says:

    Enjoyed a lot! »

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -