Posted by : zero fan 星期四, 10月 05, 2006

從小學開始, 我最想做的是編劇同DJ.我想做DJ是因為軟硬, 我想做編劇我都唔知點解. 大過了先知原來我係變態,我想做DJ同編劇,都係源自一個想法, 就係想說教!到而家公司做CG ANIMATOR,比舊公司好好多.因為多很多自由度.即是我去主導觀眾同老細睇乜,都係好變態的行為.但我樂於咁做.自由度對我來說真的很重要,而今年終於為我的夢想行近了一步,去讀編劇班,我知我冇天份去做編劇,但起碼而家有機會去貼近我的夢想...一次就夠了!(當年903又招攬新DJ, 本黎想去試下, 但朋友晨早打黎話好那多人排,就係咁我就冇去廣播道...而家想起自己多麼的笨).

想起高橋楊一短篇集裏, 泰萊的一句話"做了而後悔,比不做而後悔更加好吧!"

丫, 提起編劇班, 堂中提到一些得意o既野, 就係愛情故事.
導師鍾繼昌這樣說, 一個愛情故事, 目的都係講果兩個字, 就係<媾女>. 結局得兩款, 就係媾到同媾唔到女!!普通的愛惰故事是講男或女或一群男女追唔追到心儀的對象.
而一個好看的愛情故事,在於有條友99%追唔到心儀對象而最後又俾佢追到,再勁D既仲會死埋添,就好似<鐵達尼號>咁,而點解<羅密歐同茱莉葉>被喻為最偉大的愛情故事, 係因為羅密歐99%追唔到心儀的茱莉葉而最後又俾佢追到, 仲要死埋兼化解兩個家族的仇恨!!

仆佢個街, 搞到我而前諗落的愛情故事全部要大改....頂佢!!!

2 Responses so far.

  1. 匿名 says:

    我同你一樣,F3~F5 果陣都好想做DJ,因為可以吹水、聽歌,仲有$ 收。

  2. zero fan says:

    以前我以為DJ係每日番兩個鐘頭工, 好似好爽咁...後來先知仲忙過其他工...

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -