Posted by : zero fan 星期四, 10月 12, 2006

25歲了...終於到25歲...從前爛命一條甚麼都不怕,甚麼都不著緊...但現在終於似番個男人,為未來而去爭取!!爭取繼續做一個仆街, 永遠唔做小人同偽君子, 仍想繼續做我自己. 我要戒煙, 戒掉大洗的習慣,唔再買咁多衫,買咁多玩具...唯一有樣野呢世都唔戒的, 就是戒掉玩世.我愛玩,玩是我人生之動力,冇得玩不如殺了我吧!!

而今年希望身邊人身體健康, 我同陳靜繼續實踐我們的目標, 而最希望我能一償自己的夢想!!

祝自己25歲生日快樂|~

3 Responses so far.

  1. 匿名 says:

    喂喂喂!生日快樂!
    乜你25 炸,咁後生!!!

  2. 匿名 says:

    生日快樂呀!又多一個老餅!

  3. 匿名 says:

    喂 Zero, 25歲了, 真係要好好 plan下同另外一半的人生工程呀~

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -