Posted by : zero fan 星期日, 10月 08, 2006

呢幾年中秋沒甚麼特別, 從前的中秋, 我地呢類南區人, 大家做完節就即刻飛的入深水灣,赤柱或石澳燒野食, 我對燒野食沒大興趣, 但我對於放火同踢火球呢兩個玩意, 極到喜愛!! 中學時, 極到鍾意砌模型的我,對整燈籠手作仔都有一定研究, 扎燈籠難唔到我, 最難扎都係球型的物體, 經過多番研究,用製作麵包花的鐵線來連接竹竿,入面放一舊大蠟燭,上面貼著玻璃紙,用來我們於沙灘上玩踢火球. 雖然次次踢幾下個火球都會熄,但我地幾條傻仔, 仍然都會點著佢, 等是但一個中招,將腳趾射入個波中間, HAHA!!

今年...LUNCH時已經知道公司放三點,襯LUNCH時間去買個KERORO中最得意的TAMAMA給陳靜做中秋禮物, HA...起初佢開心到不得了...殊不知, 之後接到朋友打來的電話...事件影響到我全晚的心情...推了友人的約會, 兩口子上了藍田公園賞月.平平淡淡地過!

忽然間想起以前我最愛的是一個好大的太陽款式的紙燈籠,真係唔明點解中秋節有太陽燈籠! 上YAHOO知識開下先!!!

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -