Posted by : zero fan 星期一, 8月 07, 2006

好開心陳小姐送左一部nds作為預支的生日,搞到呢幾日係咁試game! 一部年多就能達一千萬部的遊戲機, 男生女生小朋友都為之著迷!!但如果你問我, 我最想收到甚麼禮物, 我反而想你收下脾氣,脾氣呢家野我都有,但好易傷身,又會生飛滋,又會谷到成肚氣呴, 所以做人至緊要開開心心,
每日傻下傻下呁過,人都靚d!!

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -