Posted by : zero fan 星期三, 8月 30, 2006

有一個好好笑的夢同大家分享, 應該係中二時, 在夢中, 我同早田誠係校隊隊友, 早田誠係足球小將裏將拉西當絕招果條友, 我地一踏出學校就係大球場(果然係夢),我地而唔知點解係球場中圈換衫, 但唔知點解個球場又好多女人行來行去望住我地換衫, 我有四個隊友就著住底褲仔唱火熱動感lalala俾D女人睇, 忽然間我班主任係我隔離同我講我忘記帶NIKE背囊所以耍我番學校自修, 又唔知點解會開始踢波, 但對手一係冇腳的,一係冇著褲,我換波BOOT時又走左隻變相怪傑隻青面狗出黎做左我對波BOOT...之後已經唔記得了!!!

其實我係唔係唔正常呢!!

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -