Posted by : zero fan 星期五, 8月 25, 2006

講時講, 我覺得自己差不多晚晚發夢, 有d發完完全唔記得, 有些7,8歲發了的夢, 而家仲成日浮出來!!
7,8歲到, 發到一個這樣的夢, 係舊屋中我地父母一齊食飯, 相安無事, 點知後來阿媽變成了一個殺人機械人(像鐵男入面的機械設定),追住我同老豆係咁殺, 阿爸幫我擋左一野, 阿媽(機械人)就兜口兜面拿住好似三一萬能俠二號機的電鑽手向我向面鑽埋黎, 點知我嚇醒,即刻飛去阿媽床邊同阿媽我個夢好恐怖, 點知阿媽一轉身竟然仍然係機械人,舉起隻電鑽, 就好恐怖同我講"你係咪搵我我?" 原來頭先個嚇醒係在夢中的嚇醒! 果一刻我終於醒了,成身流汗,係張床度一直等天光, 完全唔敢離開張床...因為那一刻我真係分唔清我係在發夢定在現實!!

One Response so far.

  1. So-9 says:

    哈,你呢個係陰陽路幾?

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -