Posted by : zero fan 星期一, 8月 21, 2006

(當男朋友愛上)男朋友-梁朝偉旁白

曲: 雷頌德
詞: 黃偉文
編: DRY
唱: 雷頌德
白: 梁朝偉

撞番佢嗰日,我啱啱同女朋友因為簡東拿而嗌咗場大交,至於點解係簡東拿,我諗唔係咁方便講俾大家聽,總之我哋係埋一齊四年,曾經試過因為三國誌,加州飯卷, 維他命B集, 北京控股,松隆子嘅化妝品廣告,甚至係Yahoo嘅Net Search,同埋好多似乎唔係太適合作為分手理由嘅原因而嗌咗無數次交,我諗情形其實同一般情侶冇乜大分別……

甚麼不妥? 餐廳選錯? 鮮花揀錯? 敏感麼?
甚麼都錯? 刀叉擺錯? 英文講錯? 我識錯?

我要以我這種粗魯失禮 難自製 就像未曾入世
去襯托你那種優雅高貴 教養才學與智慧

 猜一猜 幾千萬人 幾億萬人 站著任你怨的人 會有幾人
  想一想 幾千萬人 幾億萬人 獨獨是我這種人
有這種特別成份 才可將你優點映襯

講番呢個偶然喺街上邊撞番嘅人,嚴格嚟講,佢算係我大學嘅同學,同級但係唔同系。二年級嗰陣,一齊修讀過一個學期西方思想哲學討論,係電影節撞過幾次,於是约吓大家打籃球,同埋睇俊彦嘅舞臺劇.最記得嗰次係有一年嘅二月十三號,大家一齊喺大學站miss咗出九龍嘅尾班火車,我同佢企喺冇人嘅月台上邊過左嗰個情人節嘅十二點……我請佢食咗一塊朱古力橙餅.

畢業之後,唔知點解我哋就冇再聯絡,甚至可以話,呢七八年之間,我都只係諗番呢個人一兩次……最多三次……

去對照你那種精緻仔細 無人能及你駕勢

猜一猜 幾千萬人 幾億萬人 站著任你怨的人 會有幾人
想一想 幾千萬人 幾億萬人 獨獨是我這種人
有這種特別成份 才可將你優點映襯 

直至今日,我哋有一次喺夜晚八點嘅銅鑼灣撞番,今次係佢認到我先嘅。冇見對方接近十年之後,佢同我講嘅第一句說話係:我屋企雪櫃有支vodka,上嚟同我飲杯吖!後來我先知道,佢嗰晚都係同女朋友嗌咗交,聽講系因為Madonna嘅Don't cry for me, Argentina

猜一猜 幾千萬人 幾億萬人 糊塗但愛你的人 哪裡找尋
想一想 幾千萬人 幾億萬人 獨獨是這對戀人
有這種特別成份 從相反處顯得相襯

跟住落嚟嘅古仔其實冇咩嘢好講,我淨係想話,揾到一個可以陪你行街睇戲食飯瞓覺結婚生仔嘅人似乎唔係咁容易,但要揾到一個同你一樣咁鐘意滑水、一樣咁迷川久保玲、一樣識唱晒成首金剛飛天豬主題曲、一樣習慣食完晒D飯先至慢慢歎D鳳爪排骨嘅人更加係萬中無一,其他嘅嘢,都已經唔係咁重要.

於是,我同佢係埋一齊.一路到而家.

One Response so far.

  1. 匿名 says:

    加州飯卷... 反卷

    同埋睇俊彦嘅舞臺劇 .... 係進念

    金剛飛天豬.... 飛天鑽

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -