Posted by : zero fan 星期二, 2月 07, 2006

歌手:齊秦 | 作曲:齊秦
填詞:齊秦 | 編曲:
*在很久很久以前
 你擁有我 我擁有你
 在很久很久以前
 你離開我 去遠空翱翔*

外面的世界很精彩
外面的世界很無奈
當你覺得外面的世界很精彩
我會在這裡衷心的祝福你

#每當夕陽西沉的時候
 我總是在這裡盼望你
 天空中雖然飄著雨
 我依然 等待你的歸期#

REPEAT*

@外面的世界很精彩
 外面的世界很無奈
 當你覺得外面的世界很無奈
 我還在這裡耐心的等著你@

REPEAT#@#


唔...外面的世界究竟係點o既呢....

2 Responses so far.

  1. 匿名 says:

    I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -