Posted by : zero fan 星期一, 2月 20, 2006

又係佢....今日睇番itunes, 我竟然有1.98 GB陳生的mp3,
足足有439首歌, 足足可以聽1.2天, 仲要未計新碟.
而我只係買過時代曲, 與我常在, 我的快樂時代, 幸福摩天倫同shall we dance...
我係唔係負出得太少了...唔...檢討下先!
話時話, CD呢樣野, 切記唔係好借俾前度女朋友同有車O既朋友,
永遠係收唔番的, 忽然間好想問番佢地還俾我!!
E, 點解我屋企有霆鋒O既, 邊個借俾我O既呢?!

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -