Posted by : zero fan 星期五, 2月 10, 2006

想, 由不滿想到為何, 令我問自己甚麼才是為何!
命是生成, 運是自己去改變!
人生無常, 點解會悲觀呢?!
為何有不滿呢?選擇會定期去選擇你,
為何自已不把握. 為何要逃避?!

為何生於世上, 為何有因亦有果!
這是一個遊戲, 有大圍玩, 有自己玩!
像大富翁一樣, 路就是咁行,
你要擇骰仔影響自己同時影響人地
早輸的, 睇人地玩, 自得娛樂!
最終贏者, 因經得起最初的考驗而獲得勝利!
咁究竟才是贏那是敗呢?!

捱晚令我想感到辛苦,但得到工作!
工作得到我享樂的快樂!
咁快樂就是你的箭咀指向那裡!

每樣野的終結代表新的東西來臨
我愛孤單地想東西,共同一起的感覺!
缺一不可, 但同時世上冇野係缺一不可!!
一是甚麼啦, 一可分萬億兆,
咁究竟一定甚麼
叫zero, 原來明明中自有主宰
打錯字, 哈, 但你會記得我打錯字!
世界真得意!

2 Responses so far.

  1. 匿名 says:

    Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Hiking in state trail washington

  2. 匿名 says:

    Looking for information and found it at this great site... »

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -