Posted by : zero fan 星期三, 2月 22, 2006



劉華按摩女郎,變回執爾之手, 感覺好好多,
係我對劉華的偏見還是其他呢?!

聽歌, 有時會聽得出人生經歷, 聽李克勤的"在我身邊",
聽陳奕迅的shall we talk, 聽夏金城的"馬小玲"
也聽出歌者的背景,背影及背負著的際遇作導遊.
今次這大碟, 很多首可以出自自身的經歷,
唱功未必一流,音樂mixing未必最佳,
更加唔會拿這隻碟來試機,不過那種做音樂的heart
會熱烘了我的耳朵.

我真係好鍾意eric kwok首"dedadedada"

dadadedadada 只會dedada

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -