Posted by : zero fan 星期五, 2月 17, 2006

哎呀, 今朝起身, 還在回味緊昨晚
陳奕迅唱Shall We Dance中最後那幾句!

長裙停在沸點 慾望用慢鏡重現
提琴弦著鋼線 輕輕的挑逗唱片
情人忙著愛戀 春天就在你腳尖
好獻還未上演 Shall we dance?

那一刻, 身上毛孔都好似問我"shall we dance"?!

昨晚有幸得到葉琳琳的幫忙, 只需二百蚊就得到一個絕佳的位置!
我同陳小姐帶備一個電燈膽去看呢個大腿陳奕迅!
未開場, 看一看個舞台, 竟然用少有的灰色, 有點兒奇怪!
但是一開場,浮誇的前奏,加上華麗耀眼的燈光,令個台吸色吸得好緊要!
今次個舞台設計真係好靚, 又唔係靚咁簡單丫, 唔識形容.
還有今次的dancer的造型帶有添希頓+寺田克也的味道, 好特別!
大小提琴的伴奏時,個氣氛其實好好的
唯一搞鬼的是有人不斷拿"幫幫捧"亂打,
真係"亂打拍子表示支持, 萬人大合唱世界key"!
好搞野!!

歌,唔識,無謂分析!
但一夜裏, 用歌曲唱出我內心的情緒,
由shall we dance的電影感,帶到shall we talk的無奈
幸災樂禍的高漲及夕陽無限好帶點看破人生的歌!
歌曲的起伏,掀動情緒的波動

愉快的一晚!

Encore時, 仲整多首與我常在, 嘩, 頂佢丫!
不過尋晚冇唱少見不怪, 黑暗中漫舞, 十面埋伏...
好多都冇唱,但有聽過佢唱已經足夠

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -