Posted by : zero fan 星期五, 2月 24, 2006

那天巴士上,聽著最佳損友,望著一個抽煙的阿伯,出現了一個畫面.
香煙是否最佳損友呢,忽發奇想,想改改歌詞.今朝係公司填左幾句,
醒起污垢個垢點寫時, 問起阿傑係唔係呢個"衊"字?
佢問我用黎做乜, 咁我當然老實講給佢聽我填緊詞,
咁好自然大家一齊咬文嚼字啦, 由大約十一點開始,
由我果數句, 係接近下午六點前已經完成,扣除lunch一個鐘,
只用了六個鐘頭填好左,再次為我地自己鼓掌!

過程是由我起稿,佢再執空白位.好順,今次合作得好順,
係度真係再要多謝阿傑一齊玩,因為真係好好玩!!

多謝wyman有一首好詞!

原曲:最佳損友
改編歌詞: 阿瀨, 斯路
「良友」 我八歲把你嚐透
「醇沙」 我怕再將你研究
奇怪 有次我經過路口
「熊貓」 和「駱駝」做朋友

朋友 我試過捨你逃走
朋友 我試過因你咳嗽
長嘆 哪個會一生攜手
心中 難得 有你這包好友

從前共你 通宵打機睇波都抽不夠
我有痛快過哪會嫌夠
三更天光番工都只得你
一起與我遠走
外人時常難諒透
若是外面沒法對我接受
身邊個個也向我擰頭
但是決定了 與你繼續向前游
未去計算 哪會受夠

若說你令我 變做了病獸
心臟傷害變累透 吸入苦又愁
麻木漸變瘦 但我又 點煙想過夠

都知你讓我壞透 也受這毒咒
又找藉口 抒掉心內愁
為何舊香煙 是過渡半生的老友

生死之間想起得失所有
到我變老了 至會內疚
多吸一支 煙圈一一升起
始終懶理對否
就如繁華未夠

若是命運做了這個決定
迫於捨棄了 要快停手
事實我未夠 生命已步進盡頭
未想放棄 你這密友

若說你令我 變做了病獸
心臟傷害變累透 吸入苦又愁
麻木漸變瘦 但我又 點煙想過夠

都知你讓我壞透 也受這毒咒
又找藉口 抒掉心內愁
為何舊香煙 是過渡半生的老友
怎知 喪禮後 卻沒有 眼淚作導遊
朋伴還在卻靜了 各和各聚首
縱沒人像你 浪費氣力向上浮
形狀似淚水 心傷透

你令我 變做了病獸
心臟傷害變累透 吸入苦或愁
麻木漸變瘦 但我又 點煙想過夠

深知我若繼續走 走落關閘口
目睹自己 消逝於盡頭
遺憾是這生 最錯是 獻給這摯友

終於我 這日也 害怕 後悔 遇上 老友

3 Responses so far.

  1. 匿名 says:

    This is very interesting site... » »

  2. 匿名 says:

    Very cool design! Useful information. Go on! »

  3. 匿名 says:

    Excellent, love it! » » »

Welcome to My Blog

Contact Me

About

Popular Post

Top Menu

Labels

Link List

Blogger 提供.

關於我

Hack Trick
3D Trick Art
Motion Graphic
Visual Effect

- Copyright © ZERO NOTES -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -